To prawdopodobnie pierwsza taka kampania na świecie. Na tafli Stadionu Zimowego w Tychach odbyła się wyjątkowa sesja. W rolach głównych wystąpili hokeiści GKS Tychy oraz zwierzęta.
Hasło przewodnie kampanii organizowanej przez Tyski Sport S.A. oraz Miejskie Schronisko dla Zwierząt w Tychach brzmi -"Nie zostawiaj zwierząt na lodzie".
- GKS Tychy jest marką rozpoznawalną w całym kraju. Postanowiliśmy wykorzystać wizerunek naszych hokeistów do akcji promującej podopiecznych Schroniska Miejskiego. Liczymy, że dzięki tej kampani przekonamy ludzi do adopcji- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.
- Zwracamy także uwagę na bardzo poważny problem. Hasło przewodnie-"Nie zostawiaj zwierząt na lodzie" nie jest przypadkowe. Cały czas słyszymy w mediach o porzucaniu zwierząt, szczególnie przed wakacjami. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu zawodników trafimy do świadomości społeczeństwa. Z kolei hasła na pewno sprowokują do dyskusji i zadziałają na wyobrażnie. Każdy z nas podróżując np. autobusem na chwilę zatrzyma się przy takim plakacie i wyciągnie odpowiednie wnioski - dodaje Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.
Każde hasło nawiązuje zarówno do elementów związanych z hokejem na lodzie oraz schroniskiem. Na plakacie można zobaczyć m.in jak Michał Kotlorz podchodzi "bez kija" do psa oraz wilka, który karmi podopiecznego Schroniska Miejskiego. W sumie powstało sześć plakatów.
- Chcemy, aby właściciele bardziej odpowiedzialnie zajmowali się swoimi zwierzętami, żeby nie musiały one trafiać do schronisk i patrzeć na świat przez kraty.Poprzez kolejne hasła apelujemy o humanitarny stosunek do zwierząt, o to, aby nie być obojętnym wobec ich krzywdy, reagować na przejawy złego traktowania- podkreśla Agnieszka Osior, kierownik Miejskiego Schroniska dla zwierząt w Tychach.
Kampania "Nie zostawiaj zwierząt na lodzie" została zainaugurowana we wtorek na Stadionie Zimowym w Tychach. Hokieści po raz pierwszy zobaczyli plakaty i jak zgodnie mówią- efekt końcowy jest imponujący. Choć na początku organizacja planu zdjęciowego na tafli wspólnie ze zwierzętami wielu wydawała się nierealna.
- Największym wyzwaniem była sesja zdjęciowa. Zakładaliśmy, że będziemy musieli poświęcić na jej realizacją nawet kilka dni, ale wszystko udało się zrobić w zaledwie dwie godziny. Lodowisko nie jest środowiskiem naturalnym zwierząt, ale podopieczni Schroniska Miejskiego doskonale z nami współpracowali. To było także ciekawe doświadczenie dla naszych zawodników, ponieważ po raz pierwszy brali udział w takiej sesji- dodaje Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy Tyski Sport S.A.
Plakaty mieszkańcy Tychów oraz sąsiednich powiatów będą mogli zobaczyć w autobusach oraz centralnych punktach miasta. Zapraszamy także do obejrzenia materiału przedstawiającego kulisy sesji zdjęciowej.
Autorem zdjęć jest Łukasz Sobala, oprawę graficzną wykonał Grzegorz Boduszek.
Efekty sesji można zobaczyć TUTAJ.
źródło: gkstychy.info